به بهانه ی روز جهانی مسجد

ساخت وبلاگ
هر سال با فرارسیدن فصل بهار، گروه کثیری از مردم، جهت گردش و تفریح به دامن طبیعت روی می‌آ ورند. زیبایی و جذابیت طبیعت در بهار به وجود پوشش گیاهی، گلهای رنگارنگ و متنوع، چشمه سار‌ها، حيوانات، پرندگان و. به بهانه ی روز جهانی مسجد...
ما را در سایت به بهانه ی روز جهانی مسجد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : souraharala بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:04

پیام آور رحمت الهی می فرماید: « اِنَّ لربکم فی ایام دهرِکم نفحاتٍ اَلا فتعَرَّضُوا لها (ولا تُعرِضُوا عنها) »1) گاهی خداوند در پاره ای از ایام زندگیتان ، نسیم­های رحمتش را می وزاند. پس هشیار باشید و خود را در معرض آنها قرار دهید؛ و خود را از آن ها دور نکنید». به عبارت دیگر: خداوند اوقات و فرصت های مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد، بکوشید از آن ها استفاده نمایید .

به بهانه ی روز جهانی مسجد...
ما را در سایت به بهانه ی روز جهانی مسجد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : souraharala بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:04

هرازچندگاهي در فضاي مجازي عده اي به بهانه هاي مختلف، جماعت دعوت و اصلاح را آماج حمله و تهمت قرار مي دهند. این افراد با نيت خواني و تکیه بر ظن و گمان های خویش، بر مسند قضاوت نشسته و باب میلِ خود، بدون رعایت اصول اخلاقی و توجه به آیاتی چون« ما یلفظ من قول الا لدیه رقیب عتید: »کلماتی چون خائن، معامله گر، عامل تفرق و ... را به جماعت نسبت می دهند. امری که به هیچ وجه زیبنده ی مسلمانی عادی نمی باشد؛ چه رسد به مسلمانی که ادعای دعوتگری و ... را دارد .

به بهانه ی روز جهانی مسجد...
ما را در سایت به بهانه ی روز جهانی مسجد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : souraharala بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:04